Schimbă-ți job-ul

Te bate gândul că ar trebui să-ți schimbi job-ul dar nu ai curajul să faci acest pas ?

Vrei să-ți schimbi job-ul dar nu ai experiența participării la procesele de recrutare ?

Vrei să-ți schimbi job-ul dar din experiența de până acum simți că nu reușești să ai cea mai bună prestație la interviuri ?

Vrei să-ți schimbi jobul și vrei să fii sigur că vei face o alegere mai bună pentru tine ?

Vrei să-ți schimbi job-ul și simți nevoia să știi cât mai multe despre secretele procesului de recrutare și selecție ?

Dacă răspunsul la oricare dintre intrebările de mai sus este „Da” atunci ai nevoie de serviciul  Schimbă-ți job-ul.


Descrierea serviciului Schimbă-ți job-ul.


Scopul

Schimbă-ți job-ul te ajută să iei o decizie corectă legată de oportunitatea schimbării job-ului, să te asiguri că pasul pe care vrei să-l faci va fi unul înainte și să ai cea mai bună prestație în procesele de recrutare-selecție la care vei participa.


Elemente cheie

  • Job-ul actual

Identificarea punctelor tari și slabe ale job-ului, a oportunităților și riscurilor de dezvoltare.

  • Așteptări

Identificarea așteptărilor confirmate sau neconfirmate legate de job-ul actual, a așteptărilor față de job-ul viitor și a obiectivelor principale legate de carieră.

  • Atuurile tale

Identificarea punctelor tari și slabe pe diverse planuri relevante pentru job-ul viitor (trăsături de personalitate, aptitudini, cunoștințe, calificări, experiență, contextul vieții personale).

  • Decizia de schimbare

Identificarea oportunităților și evaluarea șanselor de schimbare, adoptarea celei mai bune decizii privind schimbarea.

  • Planificarea schimbării

Elaborarea unui plan de realizare a schimbării cu pași concreți, termene și tehnici de găsire a unor job-uri potențiale.

  • Căutarea

Punerea în aplicare a componentelor din planul de schimbare.

  • Evaluarea invitațiilor

Analiza firmelor și job-urilor pentru care primești invitații de a participa la procesul de selecție și adoptarea deciziei privind participarea.

  • Pregătirea pentru interviuri

Stabilirea unor variante posibile a agendei interviurilor la care ai putea fi invitat să participi, simulări ale interviului.

  • Participarea la interviuri

Stabilirea regulilor principale de urmat in cadrul interviului, evaluarea postinterviu a prestației tale și a prestației persoanei/persoanelor care reprezintă firma în interviu, analiza informațiilor primite pe parcursul interviului, concluzii, măsuri de îmbunătățire a prestației tale în următorul pas al selecției.

  • Negocierea ofertei

Elaborarea unei strategii de negociere a ofertei primite.

  • Decizia finală

Analiza ofertei finale în raport cu job-ul actual, așteptările tale, posibilitățile de dezvoltare, contextul din firma care propune oferta, contextul pieței muncii și adoptarea celei mai bune decizii cu privire la oferta primită.


Componente și derulare

ETAPE TEHNICI/ACTIUNI OBSERVAȚII
Colectarea și analiza  informațiilor Chestionare analiză job, interviu evaluare profesională, evaluare psihoprofesională, chesionare motivaționale, evaluare context, evaluare oportunități și șanse. Durata acestei etape este de aproximativ o săptămână depinzând și de timpul alocat de tine.

Etapa include 2 ședințe* directe cu un consultant SCM.

Planificarea schimbării Planul de schimbare a job-ului este elaborat de consultantul SCM in strânsă colaborare cu tine.

Îmbunătățire cv/scrisoare de intenție.

Stabilirea metodelor de căutare job.

Durata acestei etape este de o săptămână.

Etapa include o ședință directă cu un consultant SCM și comunicare prin e-mail.

Participarea la selecție Analiză invitații, training interviu, simulare interviu, analiză postinterviu, analiză job propus. Etapa include 2 ședințe directe cu un consultant SCM și comunicare prin e-mailuri**.
Ofettare Elaborare strategie negociere, training negociere,

analiză ofertă finală.

Etapa include 2 ședințe cu un consultant SCM.
Evaluarea rezultatelor Ședință de evaluare, chestionar evaluare. Etapa include o ședință de evaluare la o lună după începerea activității la noul job și o evaluare pe bază de chestionar la 3 luni.

*Durata unei ședințe este de aproximativ 60 minute.

** Se repetă gratuit pentru a doua participare în caz că nu obții o ofertă la primul proces de selecție.


Beneficii

  • Vei decide pe baza unor argumente solide cu privire la necesitatea, oportunitatea și șansele de schimbare a job-ului.
  • Vei demara procesul de schimbare a job-ului la momentul cel mai potrivit pentru tine.
  • Vei ști exact cum ar trebui să arate noul job și firma în care vei lucra.
  • Vei ști care sunt atuurile tale în raport cu job-ul dorit și cum să le pui în evidență cât mai bine în procesul de recrutare-selecție.
  • Vei învăța să folosești metode noi de căutare a unui job.
  • Vei cunoaște cum abordează procesul cei care se ocupă de recrutare-și selecție.
  • Vei cunoaște scopul real al unor întrebări care apar aproape întotdeauna în interviurile de selecție și care sunt cele mai potrivite tipuri de răspuns.
  • Vei ști cum să eviți să capcanele care ți se pot întinde pe parcursul interviului și cum să eviți să te depunctezi singur.
  • Vei fi acomodat cu testarea psihoprofesională în eventualitatea că te vei întâlni cu o astfel de etapă pe parcursul selecției.
  • Vei fi pregătit pentru cele mai complexe procese de selecție cu care te poți întâlni.
  • Vei învăța cum să evaluezi firma la care te prezinți la interviu pe baza unor informații și observații aparent nerelevante.
  • Vei învăța cum să negociezi cu succes beneficiile pe care dorești să le obții la angajarea pe noul job.
  • Vei dobândi numeroase cunoștințe și abilități care îți vor fi de ajutor în viitor când vei dori din nou să-ți schimbi job-ul.

Cost și modalități de plată

VARIANTE PREȚ FINAL OBSERVAȚII
Cu derularea ședințelor   pe skype.                                                                                                                                                  840 euro
Cu derularea ședințelor la biroul SCM. 1260 euro
Cost ședințe suplimentare. 80 euro/ședința skype

100 euro/ședința la biroul SCM

Se taxează ședințele suplimentare (față de cele evidențiate la rubrica COMPONENTE) solicitate de tine pentru etapele de Participare la selecție și Ofertare.

Plata se poate efectua integral la achiziționarea serviciului, cu un discount de 10% sau in patru rate astfel : 30% la semnarea contractului, 30% inainte de faza de planificare, 30% inainte de faza de participare si 10% inainte de faza de evaluare a rezultatelor. Plata se efectuează prin transfer bancar.


Prima ședință gratuită

Te invităm să soliciți o ședință gratuită cu un consultant SCM care îți va prezenta pe larg serviciul Schimbă-ți job-ul (precum și alte servicii SCM de care ai putea fi interesat). Consultantul va evalua situația ta, așteptările tale si nevoile de suport. Funcție de rezultatele ședinței consultantul îți va propune cea mai bună modalitate  de colaborare iar tu vei putea lua o decizie documentată în ceea ce privește achiziționarea serviciului.